fredag den 13. september 2013

En lille blomst

Vi skal spise hos et vennepar, og i stedet for en blomst har jeg syet en body til deres lille pige. Mønsteret er fra Ottobre 1/2012. Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg ved ikke hvordan den sidder.. det må tiden vise, men umiddelbart synes jeg faconen ser rigtig god ud, og jeg plejer være godt tilfreds med pasformen af Ottobres mønstre...

Trykknapperne her er for små til min prymtang, så det er altid utrolig spændende at sætte dem i - måske lidt for spændende.. Det foregår på en lidt alternativ måde, men for det meste lykkes det.. (og når det ikke gør, så får jeg lyst til at hoppe ud af vinduet... arrgh - trykknapper, der skal pilles ud er IKKE godt)  Jeg har forgæves søgt at finde en tang der passer til små trykknapper, men hvis du kender til en, så sig endelig frem.. for nogle gange passer det altså bedre med små end store knapper...





God weekend derude :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sød og super god idé. Tit har man også bare blomster nok, eller ja jeg værdsætter ihvertfald en hjemmelavet gave meget højere :)

    SvarSlet
  2. Nicoline - den er da fantastsik sød - eihhh hvor er den fin. Og det er rigitig godt med skrålukning så man ikke skal mase med over body over hovedet. Den er virkelig fin - håber den bliver godt modtaget :-) Hvor mon du har købt stoffet?
    Hilsen,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette :) Jeg håber også de bliver glade for den...
      Stoffet er købt lige her: http://www.malika-rosa.dk/shop/roedt-stretch-jersey-6417p.html :)

      Slet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)