onsdag den 14. august 2013

En prinsessebluse

Igår aftes fik jeg lige kørt denne trøje gennem maskinen i det lækreste jersey med koralfarvet rib... Stoffet har jeg købt hos Line og ribben er fra Stof2000.
Mønsteret er fra Minikrea og meget anbefalelsesværdigt, hvis du ikke allerede har det i samlingen :)

Muligvis er ribkanten forneden blevet en anelse for løs.. Jeg må lige lure det an når hun har den på, og hvis det er slemt må jeg sætte en ny på - men også kun hvis det er meget slemt, for at sprætte op er tæt på det værste jeg ved ;-)





Lige her finder du en guide til hvodan jeg laver ribkanter.

3 kommentarer:

  1. Ih!Det er vel nok en fin bluse :-) Jeg hader også at sprætte op!!!

    Og tak for en god DIY med tvillingenål - lige noget jeg kan bruge til børnenes efterårstøj.

    SvarSlet
  2. den er rigtig sød den bluse! Jeg bruger også selv det mønster - de har lavet et nyt med raglanærmer - det skal jeg afprøve i weekenden.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin og tak for DIY med ribkanten, den må jeg prøve næste gang jeg skal sy rib på.

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)