søndag den 26. maj 2013

Chris bukser

Så fik jeg langt om længe afprøvet det meget omtalte Chris mønster fra Stof2000... Jeg har haft det liggende i et halvt år, men først nu fik jeg taget mig sammen til at prøve det. 
Som alle andre også beskriver er mønsteret ret bredt, så derfor er man næsten nødt til at tage lidt af bredden. Jeg lavede først en opsyning direkte efter mønsteret, og det blev altså noget værre pose-hø.. men efter lidt tilrettelser gik det meget bedre :) 
Linningen blev dog ikke super god, jeg lavede den lidt anderledes end mønsteret... så den skal jeg lige lege lidt med næste gang. 
De er syet op i en af mine yndlings isoli fra City Sycenter... Jeg har selv en trøje i dette stof og det er så skønt.




2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har, jeg har lige tilmeldt mig den som fast læser og det glæder jeg mig til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Dejligt du vil læse med.

      Slet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)